مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ده قانون فروش برای فروشندگان حرفه ای

مشاوره فروش و بازاریابی و کسب و کار نوپا

فروش

 

چندی پیش گالوپ یک نظر سنجی در مورد رفتار صادقانه و اخلاقی فروشندگان برای موفقیت در فروش انجام داده که نتیجه آن این بود که افرادی که به فروش خودرو مشغولند و یا به ارائه خدمات بیمه می پردازند، در انتهای این لیست قرار گرفته اند. احتمالا از شنیدن این خبر تعجب نکردید. اما آیا می دانید تنها فروشندگان خودرو نیستند که اعتبار خوبی ندارند؟ بیل بروس از گروه Brooks تخمین زده است که حدود ۸۵ درصد مشتری ها نسبت به فروشندگان دیدگاه منفی دارند.  اما حتما اینطور نیست، می توانید و به همه  نشان دهید که در اشتباه اند. با یاد گرفتن مهارت های لازم برای فروش و توسعه آنها می توانید کاری کنید تا مردم در مورد روند فروش و موفقیت در فروش متفاوت فکر کنند.
در واقع اگر بتوانید کار را به عنوان صاحب کسب و کار انجام دهید، فروش می تواند یکی از پاداش آور ترین مشاغل باشد، درصورتی که این ۱۰ تاکتیک را به خوبی اجرا کنید:

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۸ ، ۲۳:۱۵
مشاور فروش و بازاریابی و کسب و کار در مازندران

آموزش و مشاوره فروش و بازاریابی

محمدرضا مهرپویا مشاور فروش و بازاریابی در مازندران

 

هر چه بلحاظ زمانی جلوتر می رویم مقوله فروش و بازاریابی امری علمی تر محسوب گردیده و عرصه برای فعالیت کسانی که بصورت سنتی فعالیت می کنند تنگ تر می گردد. 

عصر حاضر در فروش و بازاریابی عصر ارتباط محور است و تمامی فعالیت ها و تکنیک های معرفی شده از سوی فعالان این حوزه در جهت برقراری ارتباط موثرتر و استفاده بهینه از احساسات و منطق مشتری طراحی گردیده اند.

با توجه به این نکته اولین برخورد فروشنده و خریدار از اهمیت بسیاری برخوردار است و می تواند نقطه عطفی در روابط بعدی آنها در قالب خرید و تکرار آن باشد.

 

 

پنج ثانیه طلایی 

 

مشتری در برخورد اول با فروشنده در حال اسکن کردن وی در ابتدا بوده و اولین حسی که از فروشنده می گیرد در متقاعد شدن و انجام معامله بسیار موثر است.به عبارت دیگر پنج ثانیه ابتدایی ارتباط از پنج دقیقه و چه بسا پنج ساعت بعدی مهم تر بوده و یک سهل انگاری ساده می تواند یک معامله بزرگ را نابود کند.

فراموش نکنیم برای مشتری مهم نیست روز خوبی راسپری نکرده اید،فرزندتان بیمار بوده و یا چک تان پاس نشده است،بلکه از نظر او این ارتباط اولین ارتباط روز شما بوده و اگر توجه و انرژی فروشنده را دریافت نکند بدون توجه به فاکتورهای دیگر سراغ برند رقیب خواهد رفت.فکر می کنید تا کنون بطور ناخواسته چند مشتری را از دست داده اید؟ 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۸ ، ۱۰:۲۰
مشاور فروش و بازاریابی و کسب و کار در مازندران