مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

مهرپویا مشاور و مدرس فروش و بازاریابی در مازندران

مشاور و مدرس کسب و کار فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در مازندران بابل آمل ساری

مشاوره کسب و کار مازندران گلستان و گیلان

شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۳۰ ب.ظ

 مشاوره کسب و کار در مازندران

 

مشاور کسب و کار مازندران

 

وقتی صحبت از مشاوره در حوزه کسب و کار می شود بسیاری تصور می کنند استفاده از مشورت متخصصان و کارشناسان حوزه تجارت و کسب و کار مربوط به راه اندازی آن می باشد در حالیکه بقا و توسعه کسب و کار بسیار مهمتر از آغاز آن است.
خوشبختانه با تزریق علم و دانش به بدنه کسب و کارهای مازندران از جمله شهرهای بزرگتر مانند ساری،بابل و آمل و در معرض دید قرار گرفتن نتایج آن،کم کم حتی شرکت های کوچکتر شمال کشور یعنی مازندران و گیلان و گلستان به تکاپوی استفاده از مشاوران کسب و کار افتاده اند و شهرهایی مثل بابلسر،نکا،قائمشهر،بهشهر،نور،محمودآباد،ایزدشهر،تنکابن،نوشهر و چالوس و متل قو هم به تزریق دانش و مهارت به کسب و کارهای شهرشان همت گماشتند.


با توجه به پتانسیل خوبی که در حوزه تجارت و به اصطلاح بیزینس این منطقه وجود دارد تن دادن به آموزش مهارتهای کسب و کار از جمله فروش و بازاریابی،مذاکره،مدیریت و رهبری،منابع انسانی،زبان بدن،هوش هیجانی و ... آینده درخشانی را نوید می دهد.

مشاوره کسب و کار در ساری

استفاده از ظرفیت مرکزیت استان کسب و کارهای این منطقه را از جهت برقراری ارتباط و رونق در وضعیت مناسبی قرار داده است.تجربه مشاوره ما در برندهایی نظیر سنگ ظهیری،تالار مبل و فرش صدف،الکتروآوا،تعاونی شماره یک و ... این نکته را ثابت می نماید که اهالی کسب و کار این منطقه دائما در فکر پیشرفت و ارتقای خود هستند و استفاده از مشاوره کسب و کار و فروش بازاریابی را سرلوحه حرکت خود قرار داده اند.
آنها دریافته اند با توجه به اوضاع اقتصادی و زیرساخت مناسبی که در شهرستان ساری وجود دارد،استفاده از دانش مشاور بازرگانی می تواند کسب و کارشان را بسمت پیشرفت رهنمون کند.

مشاور کسب و کار در آمل

بعضی از شهرها بلحاظ وضعیت صنعتی و کسب و کاری جایگاه ویژه ای دارند و شهرستان آمل به سبب حضور غولهای صنعتی مثل کاله و هراز از این دسته است.مشاوره کسب و کار و تجارت در این شهر کاری سهل و ممتنع است.
از طرفی تغییر را سخت برمی تابند و از طرفی در صورتی که باورشان تغییر کند لحظه ای از آموختن رها نمی شوند.
تجربه مشاوره کسب و کارهایی مثل ابرسنگ،مبلمان اداری امین،سالن زیبایی سارا سعادتی،بیمه آسیا و مبلمان نجاتی مبین خوشفکر بودن در حوزه پیشرفت و برندینگ شهرستان آمل است.
مشاور کسب و کار یا همان بیزینس در این شهر باید بر روی نتایج متمرکز باشد تا بتواند قدمهای بعدی را با باور بیشتری از سوی صاحبان کسب و کار دنبال کند.

مشاور کسب و کار در بابل

در حوزه بازرگانی بعضی از شهرهای استان مازندران از پتانسیل بالایی برای تجارت پرسود و موفق دارند که شهرستان بابل یکی از آنهاست.
کسب و کار در بابل قدمت دیرینه ای دارد و خوشبختانه بسیاری از صاحبان برندهای تجاری در سطح این شهرستان به مشاوره کسب و کار روی آورده اند و از همین روی جهش بسیار خوبی در سالهای اخیر در بابل مشاهده می گردد.
تجربه مشاوره ما در شرکتها و موسسات بزرگ این شهرستان نوید روزهای بسیار درخشانتر برای آنها می دهد.
این شهر دارای دو شهرک صنعتی رجه و منصورکنده است که شرکتهایی مثل ایران خودرو،آروید،پیشروپلیمر و ... در آن فعالیت داشته و دارند.
مشاوره کسب و کار مدتی است در این شهر مورد استفاده قرار می گیرد و این تفکر بشدت در حال گسترش است.

مشاوره کسب و کار در شهرهای دیگر

شهرهایی مثل قائمشهر،سوادکوه با شهرک صنعتی فعال بشل،بابلسر،محمودآباد،نکا،بهشهر،نور،نوشهر،رامسر و تنکابن هم در حوزه تجارت و توسعه کسب و کار فعالند و برندهای معتبری را در خود جا داده که از مشاورین مجرب کسب و کار استفاده کرده و مشاوران ما تجربه شیرینی از همکاری با آنها دارند.
نکته مهم در زمینه مشاوره کسب و کار در این شهرها مقاومت بخش سنتی تجارت به تزریق دانش و کسب مهارت است که امید است هر چه سریعتر با برداشته شدن این گارد،مشاورین کسب و کار بتوانند کمک حال آنها باشند.

مشاور کسب و کار در استان گلستان

صنعت و تجارت در استان سرسبز گلستان با شهرهای مهمی مثل گرگان و کردکوی و داشتن شهرکهای صنعتی بزرگ،وضعیت مناسبی دارد.
بزرگترین معضل این استان در حوزه کسب و کار مهارت مدیریت و سطح پرسنلی می باشد که با آموزش مستمر این نقصان ها در حال رفع است.
تجربه مشاوره کسب و کار گروه ما در کارخانه تولید یخچال فریزر هیرکانیا مبین این امر است که مردمان این استان تشنه یادگیری و ارتقا هستند که در این زمینه مشاورین کسب و کار و فروش و بازاریابی نقش تعیین کننده ای دارند.

 

مشاور کسب و کار در استان گیلان

 

وجود شهرهای مهمی مثل رشت بعنوان مرکز استان و بندرانزلی و لاهیجان و ... این استان را به یکی از جاذبه های مشاورین کسب و کار تبدیل کرده است.
در استان گیلان مشاوران و مدرسان زیادی در حوزه کسب و کار و فروش و بازاریابی فعالند که می توانند به توسعه کسب و کار این خطه کمک کنند.
حوزه تجارت این استان با توجه به زیرساخت مناسب ظرفیت بسیاری برای پیشرفت بازرگانی دارد که جدیت بیشتر صاحبان کسب و کار را برای آموزش و کسب مهارتهای اصلی کسب و کار مثل بازاریابی،مذاکره و فروش و مدیریت را طلب می نماید.

 

محمدرضا مهرپویا

مشاور کسب و کار و فروش بازاریابی


در پایان ذکر این نکته ضروری است گروه مشاوران کارفرمانیوز و در راس آن محمدرضا مهرپویا آماده است به ابهامات و سوالات شما در حوزه کسب و کار پاسخ دهد و یاری رسان شما باشد.


پیش مشاوره ما صرفا جهت حمایت و کاملا رایگان می باشد.

 

کمک کن

نظرات  (۰)

گروه مشاوران کارفرمانیوز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی